-->

Tuesday, September 15, 2009

Thanks Friendzzz....

谢谢你,谢谢你一路有陪在我的身边。。
想到第一次来到 INTI,谁都不认识。。。
可是有缘分的我们,上天让我们相遇了,反而还让我们成为了好朋友。。。
每当我开心或不开心的时候,都是有你们这班人陪着我。。。
以前有你们这般人,每当不开心或给人欺负,至少可以向你们诉苦。。

自从你们离开了之后,我再没有办法像你们诉苦了。。。
当被人家欺负,被人讲,我也只能对他人笑一笑,

可是有谁知道我真正的心情呢?

我很讨厌现在周围的一些朋友。。。很乌鸦嘴,很,开口就讲话.....!!!

讨厌的是,跟你好因为有企图。。。为了从我们身上得到好处。。。

所以当初认识你们是对的,
人生有你们的出现,曾经陪我走过开心的日子。。。
已经很满足。。。

2 comments:

Sam said...

moi, we never leave u lar.. we stil thr for u...if u wan to talk wif us of cz we wil listen to u...jz have to find a place n talk lor...hm?? nt a problem if u wan tel us anythg n we wil keep those thgs in between us oni...there is no frens tat wil leave u behind thr k? we stil cares bout u lar...sometimes we wil neglected u cz we cant settle our own stuff oso but if i'm free of cz u wan talk wif me oso can...i can b ur listener as well...then bout advicing u those is depends on u to choose whether listen or not to listen cz 世事无绝对 n imposible we r correct everytime...so jz tel us n talk wif us...it may makes u feels beter. We still there for u~^^

SzeYin said...

ntg lar~~