-->

Sunday, June 28, 2009

T_T

我终于得到我一直很想知道的东西了。。。
一个大家都认为不可能的事情。。。
可是有一种感觉告诉我,有,一定有问题。。。
最后我知道了答案。。。
知到了答案, 果然很不好受,不开心。。 甚至还让我当场流泪。。还哭了一整夜。。
有缘无份,我看我该相信了~~ 一切都无法控制。。。
不一定你说‘要’就会得到; 凡尔你说‘不要’它就在你眼前了。。。
‘有’的时候, 好好珍惜; ‘走’了之后,不要后悔。。。
‘想要’的时候,好好去追求,

~~Be a happy gal~~ Smile Always~~
~~~~~Smile always and let the Laughter to create our day..^^~~~~~

Looks can fool people,
Smile can be not genuine,
jumping and running to show alright-ness,
indeed, hoping and hoping and hoping,
No one knows how we feel,
tired of pretending,
tired of entertaining the feeling,
wanna face the truth..
but, no guts to do so...
Is God playing us?
Is He challenging us?
Is He helping us?
Answer left unknown,
Time will prove it..
活在當下, 知足常樂!

No comments: